1.1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „Feltételek”) szabályozzák Sipos Martin E.V. (a továbbiakban: „Szolgáltató”) és az ügyfelek (a továbbiakban: „Ügyfél”) közötti szerződéses viszonyt a rendszeres kutyaürülék-eltakarító szolgáltatás igénybevételére.
1.2. Az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételével elfogadja a jelen Feltételeket, illetve azok módosított változatát, amelyek a Szolgáltató részéről előzetesen, a szolgáltatás megrendelésekor kerülnek ismertetésre.
1.3. Az Ügyfél számlát kap a szolgáltatás díjáról, amelyet Sipos Martin E.V (egyéni vállalkozás, Adószám: 90940376-1-42, Nyilvántartási szám: 60295790, Székhelye, postacíme: 1143 Budapest Zászlós utca 29) állít ki.
2.1. A Szolgáltató rendszeresen, az Ügyféllel előzetesen egyeztetett időpontokban látogatja meg az Ügyfél kertjét, ahol a kutya ürülékét gyűjti össze.
2.2. A szolgáltatás módjai:
2.3. A pontos időpontokat nap szintjén egyeztetjük; a Szolgáltató nem garantál konkrét érkezési időpontot, de érkezés előtt minimum 60 perccel SMS-ben értesítjük az Ügyfelet.
2.4. A Szolgáltató a kertbe a megegyezett módon jut be, az Ügyfél részéről nem szükséges személyesen jelen lennie. Távozáskor a bezárt kapuról fényképet készítünk annak dokumentálására, hogy a kutya ne tudjon be- vagy kijutni.
3.1. Az Ügyfél az igénybe kívánt szolgáltatási rátát (heti, kéthetes vagy havi) az előzetes egyeztetés során választja ki.
3.2. A megrendelés megtörténtével a Szolgáltató a következő havi 10. napjától hatályos szolgáltatási ütemezést állapítja meg.
3.3. Az Ügyfél számára ügyfélportált biztosítunk, ahol a szolgáltatás lemondása, módosítása vagy egyéb változtatási kérelmek benyújthatók. Alternatív módon lemondás és módosítás kérhető e-mailben vagy telefonon, illetve a weboldalunk „Kapcsolat” oldalán keresztül is rögzíthető.
3.4. Amennyiben az Ügyfél a korábban megrendelt heti rendszeres szolgáltatást időben, legkésőbb a havi 10. nap előtt lemondja vagy csökkenti a szolgáltatások számát (például heti 1 helyett havi 2 alkalmas csomagra kíván áttérni), a Szolgáltató a szolgáltatás csomagját ennek megfelelően módosítja. A változtatások a következő hónaptól lépnek életbe, az adott hónapban a korábban megállapított teljes díjat számlázzuk.
4.1. Az Ügyfél az előre egyeztetett szolgáltatási rátának megfelelő árat fizeti, amely alkalmonként kerül meghatározásra.
4.2. Számlázás:
4.3. A Szolgáltató kizárólag a szolgáltatás díjának pontos összegét vonja le az Ügyfél által megadott bankkártya-adatokból, nem vonhatunk le ennél a díjnál magasabb összeget.
4.4. Az Ügyfél bankkártya-adatait biztonságosan tároljuk a Stripe által biztosított technológiák alkalmazásával. A Stripe tokenizációt, titkosítást és a PCI DSS szabványoknak való megfelelést alkalmazza, így garantálva a bankkártya-adatok védelmét. Ezeket az adatokat kizárólag a szolgáltatás díjának levonására használjuk fel.
4.5. Fizetési késedelem esetén, amennyiben az Ügyfél által a következő szolgáltatási alkalomig kifizetett díj nem érkezik be, a Szolgáltató az adott alkalom során nem nyújtja a szolgáltatást, és a szolgáltatás automatikusan lemondásra kerül a kifizetés elmaradása miatt.
5.1. A Szolgáltató a szolgáltatás nyújtása során a lehető legjobb tudása szerint jár el a kutya ürülékének eltakarítása érdekében.
5.2. Kiemeljük, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetlegesen elmaradt ürülék eltakarításáért, amennyiben azt véletlenül nem sikerül összegyűjteni. Az esetleges hiányzó ürüléket a következő alkalommal igyekszünk pótolni, azonban az esetleges hiány díját nem térítjük vissza.
5.3. Extrém időjárás és természeti katasztrófa esetén: Amennyiben extrém időjárási körülmények (pl. hóvihar, jégeső, extrém szél) vagy természeti katasztrófák (pl. árvíz, földrengés) miatt a szolgáltatás teljesítése lehetetlenné válik, a Szolgáltató nem téríti vissza az adott takarítás díját. Ehelyett a szolgáltatást a következő, az Ügyfél által választott rendszeresség (heti, kétheti, havi) szerinti alkalommal pótoljuk.
Kérés esetén a következő takarítás alkalmát előre hozzuk, hogy az elmaradt takarítás ne maradjon ki (pl. két heti szolgáltatás esetén egy héttel előrébb, heti szolgáltatás esetén hétfő helyett csütörtökön). Alapvetően, a következő rendszerességnek megfelelő alkalommal duplán pótoljuk a kutyapiszok összeszedését.
5.4. A Szolgáltató minden alkalommal alapos fertőtlenítést végez, állatbarát fertőtlenítőszert használva, amely permetezővel kerül alkalmazásra, ezzel biztosítva a szolgáltatás higiénikus és biztonságos jellegét.
5.5. Az összegyűjtött kutyaürüléket dupla, illatos szemeteszsákba zárjuk, amelyet az Ügyfél udvarán található kommunális szemetesbe (fekete kuka) helyezünk. Az ürüléket a Szolgáltató nem tudja elszállítani.
5.6. Bejutás meghiúsulása az Ügyfél részéről: Amennyiben a Szolgáltató az adott napon nem tud bejutni az Ügyfél udvarába (pl. zárt kapu, nem működő kód, nincs elhelyezett kulcs stb.), a Szolgáltató a helyszínen legfeljebb 10 percig várakozik, és ez idő alatt megpróbálja telefonon elérni az Ügyfelet.
Ha a bejutás ezen időn belül nem lehetséges, az adott alkalom lemondottnak minősül, annak díját a Szolgáltató nem téríti vissza, de a következő szolgáltatási alkalom során az elmaradt takarítást egyidejűleg, dupla mennyiségben pótolja.
6.1. Az Ügyfél a szolgáltatással kapcsolatos problémákat, hibákat vagy panaszokat e-mailben, telefonon, illetve a weboldalunk „Kapcsolat” oldalán keresztül jelezheti.
6.2. A Szolgáltató vállalja, hogy a beérkezett panaszokat és hibajelzéseket a lehető leghamarabb, legfeljebb 15 napon belül kivizsgálja, és az Ügyfelet írásban tájékoztatja a megoldásról.
7.1. A szolgáltatás igénybevételével az Ügyfél hozzájárul személyes adatainak kezeléséhez, melyeket a Szolgáltató a jelen szerződés teljesítése érdekében kezel. Az adatkezelés részletes szabályait a külön adatkezelési tájékoztató tartalmazza.
7.2. Külön kiemeljük, hogy az Ügyfél bankkártya-adatait a Stripe biztonsági rendszerén keresztül tároljuk és kezeljük, kizárólag a szolgáltatás díjának levonására, a tokenizáció, titkosítás és a PCI DSS szabványoknak való megfelelés biztosításával.
8.1. A Szolgáltató a szolgáltatás nyújtása során a szakmai gondosságot alkalmazza, azonban nem vállal felelősséget olyan károkért vagy hiányosságokért, amelyek a kutya ürülékének elszalasztott eltakarításából, késedelmes értesítésből, extrém időjárási körülményekből vagy egyéb, a Szolgáltató befolyásán kívüli körülményekből adódnak.
8.2. Amennyiben az időjárás vagy természeti katasztrófa miatt a szolgáltatás nem teljesíthető, a Szolgáltató az adott alkalom díját visszatéríti, azonban semmilyen további kárt nem vállal.
9.1. Jelen Feltételekre a magyar jog az irányadó. Esetleges jogviták rendezésére a Felek először békés úton, egyeztetéssel törekednek a megoldásra.
9.2. Amennyiben a békés egyeztetés nem vezet eredményre, a jogvita rendezésére a Szolgáltató székhelye szerinti illetékes bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
9.3. Alternatív megoldásként a Felek vállalják, hogy jogvita esetén harmadik, független alternatív vitarendezési (ADR) testülethez fordulnak, amennyiben az mindkét fél számára elfogadható. Az ADR eljárás költségeit a felek további egyeztetés alapján osztják meg.
10.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen Feltételeket, illetve a szolgáltatás részleteit a piaci viszonyoknak megfelelően módosítsa. Az esetleges módosításokat a Szolgáltató legalább 30 nappal a hatálybalépést megelőzően írásban vagy elektronikus úton közli az Ügyféllel.
10.2. Jelen Feltételek a Szolgáltató és az Ügyfél közötti megállapodás teljes egészét képezik, és az Ügyfél a megrendelés visszavonhatatlan elfogadásával kifejezi egyetértését a feltételekkel.
10.3. A jelen Feltételek bármely rendelkezésének érvénytelensége nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.
11.1. Jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről rendelkezései, valamint a 2007. évi CXXVII. törvény a fogyasztóvédelemről az irányadóak.
11.2. Az adatkezelés és adatvédelem területén az 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról, valamint az Európai Unió által meghatározott adatvédelmi szabályok (GDPR) az irányadóak.
11.3. A bankkártya-adatok kezelésére vonatkozóan a Stripe által alkalmazott technológiák a PCI DSS szabványoknak megfelelően biztosítják a biztonságot.